LLOGUER DE CAIAC INDIVIDUAL A LA LLOSA DEL CAVALL

EL CAIAC INDIVIDUAL

El caiac és una embarcació d’origen esquimal. En els seus inicis aquesta embarcació es construïa amb una estructura o esquelet format per ossos, que li donava la forma, i una cobertura de pells d’animals tractada que li donava estanquitat.

Avui dia aquest esport d’aventura es converteix en un excel·lent mitjà per fer turisme, conèixer nous racons, fer noves amistats i ocupar el nostre temps lliure mantenint una acceptable forma física.

El caiac individual no resulta gens dur i no coneix limitació d’edat.

Ens permet navegar sense complicacions. És molt estable i fàcil de conduir.

En Kayak K.1 disposem de dos tipus de caiacs individuals: els Autobuidables o oberts i insubmergibles (caiacs “Sit on Top”) i els caiacs de Travessa o “tancats” (ens fiquem dins).

En els caiacs autobuidables ( “Sit on Top”) anem a sobre. Tenim un sistema de buidatge i així l’aigua no s’acumula al seu interior.

Per la seva facilitat d’ús i seguretat són una molt bona elecció per començar a navegar.

En els tancats anem dins. Mitjançant el tapa-banyeres o “cubre” aconseguim que no entri aigua al caiac i anar secs. Són més llargs i estrets que els autobuidables, el que els fa més veloços i eficients.

Per al lloguer de Caiac individual de Travessa sol·licitem dominar alguna tècnica d’Auto-rescat o haver realitzat un Curs d’Iniciació.

També disposem de caiacs individuals equipats per a pesca.

PREUS DEL LLOGUER DE CAIAC INDIVIDUAL AUTOBUIDABLE A LA LLOSA DEL CAVALL

PREUS DEL LLOGUER DE CAIAC INDIVIDUAL DE TRAVESSA A LA LLOSA DEL CAVALL

,,

Molt professional. Material en bones condicions. L'Artur es un persona excepcional dedicada als clients i a la practica del kayak. Hem disfrutat moltíssim.

KAYAK INDIVIDUAL INFORMACION
INFORMACIÓ DEL LLOGUER DE CAIAC INDIVIDUAL
TOT EL QUE NECESSITES SABER

Horari: de 9 del matí a 8 del vespre.

Activitat de lloguer sense monitor. El preu és per embarcació.

Tots els caiacs disposen d'una Ronyonera tova molt còmoda (Confort +). Amb això aconseguirem estar correctament travats al caiac.

L'activitat està adaptada a persones amb minusvalideses ja siguin físiques o mentals.

Facilitat d'accés per a persones amb mobilitat reduïda.

Per llogar caiacs de Pesca disposem de tarifes i horaris específics. Consulteu-nos >>

S'ha de deixar la roba i les seves pertinences personals en el seu vehicle. Les claus se les poden guardar a la recepció.

- Lloguer del Caiac

- Material tècnic (pala, armilla salvavides i paravents impermeable en cas de necessitat).

- Funda estanca per telèfon i aparells electrònics.

- Bossa estanca per a material.

- Mosquetons per fixar objectes.

- Suport per a càmera GoPro.

- Explicació de les nocions bàsiques abans d'embarcar.

- Assegurança de Responsabilitat Civil.

- Aparcament (ús exclusiu clients).

- DISPOSEM D'ARMILLES SALVAVIDES PER A GOSSOS!

Baixa. No és necessària experiència en piragüisme.

Imprescindible saber nedar.

Banyador, tovallola, samarreta, gorra, crema solar i roba de recanvi.

El calçat ha de ser aquàtic o bé tenim la possibilitat d'anar descalços dins el caiac.

En dies frescos és aconsellable portar samarreta tèrmica i impermeable paravents (tipus cangur), malles o pantalons tipus xandall.

No és aconsellable portar ulleres en piragüisme. Fixar-les en cas de necessitat.

Tots els preus estan subjectes a canvis sense previ avís.

Si la reserva es fa a través d'una tercera persona (establiments, agència, ...) es presentarà l'acreditació en paper a l'arribada a recepció.

Per poder abonar una part o la totalitat de l'activitat s'ha d'anul·lar o modificar al menys 24 hores abans de realitzar-la.

No devolucions en cas de no presentacions.

Per a la realització de les activitats és imprescindible saber nedar.

No es permet realitzar l'activitat sense l’Armilla Salvavides. Els usuaris de l'activitat utilitzaran els canals d'entrada i sortida de la Base.

Es prohibeix la navegació a la zona reservada per a banyistes.

No està permès traspassar les zones abalisades de l'embassament.

Evitar la navegació nocturna.

Allunyeu-vos de llocs on trenquin les onades.

Allunyeu-vos dels llocs de pesca amb canya.

Totes les activitats que es realitzen amb instructor disposen d'una assegurança de responsabilitat civil i una d'Accidents i Assistència.

Kayak k.1 es reserva el dret de modificar o anul·lar l'activitat en cas de necessitat.

Kayak k.1 declina qualsevol responsabilitat en el Lloguer des del moment del lliurament del material.

Els menors han d'anar acompanyats per una persona major d'edat.

En el lloguer de caiacs de Travessa per més d'un dia són necessaris els requisits següents: • Dominar la tècnica de Autorescat • Estar al corrent de la previsió meteorològica • Portar telèfon per contactar amb Kayak k.1 o Protecció Civil (112) • Omplir formulari

DESCOBREIX
ON SOM
GALERIA D’IMATGES
ENAMORA’T DELS NOSTRES PAISATGES